kickansblogg

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 8 januari 2012 22:34

Hej ! :)




Jag kom hem från Julia från ett tag sen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och gjorde en ny header och bakrund till bloggen. JAG VET... bakrunden blev astråkig MEN ska skaffa en ny när jag har tid... Och om headern... Ja asså... Inte den finaste jag har gjort men den var fin...! :)



Nu sitter jag bara vid datron och lyssnar på Justin Bieber.. :)

Och helt rätt... Det blev inget snö förra året... Det snöade typ vid 02:00 tide på nyårsafton..! Jag och Emily skulle gå ut då... Och vi gick ut utan skor (smart jag vet -.-) haha så vi sprang runt där ute på altanen utan skor när det snöade TILLS jag halkade xD Hahaha... Så kul det var! :') xD



Imorn ska jag vara med kompisar! :) Ska bli super duper kul ;)


Här kmr NÅGRA av dom bloggarna jag följer. Men jag kan tyvärr inte länka dom men jag skriver bara det -.-




Emmabells.bloggplatsen.se

Elinskantz.devote.se

Erikhansson.bloggplatsen.se

Eemma.se


Jennasliv.devote.se


Kissie.se


Lulabella.bloggo.nu

Linnsansvarld.bloggo.nu


Mjauchoco.blogg.se


Saadestoories.blogg.se

Saadestoory.blogg.se




Osv... Jag följer såklart fler men palla skriva upp alla? :P


Kram


 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards