kickansblogg

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 4 januari 2012 22:25

Jag älskar verkligen låten All This Way med Amanada Fondell! <3

Tkr inte ni att den är bra?



Och har ni sätt min nya design? Jag blev nöjd... Fast headern var lite tråkig bara...


kram och hoppas att ni har en bättre kväll än vad jag har haft...

Av Kristina (Kickan) - 4 januari 2012 19:53

Tjeeeeeeeeeeeeena! ;)




Nu har vi äntligen internet här hemma..! :) Så nu kan jag blogga normalt igen! - Bilder till varje inlägg - Lite Längre inlägg osv! :)


Fast alla som är inloggade på skyoe står det "Stör Ej" så har ingen att chatta med... :P


Och jag har seriöst inget att skriva... Förutom att jag var med Emily idag då ^^


Har inget att göraaa......... Och vad ska man göra imorn då när Emily ska på bio? Kmr förmodligen bara sitta och glo på skype hela dan...-.- O_o


Och nu har Emily skaffat en ny blogg! Emmabells.devote.se titta på deeen ;) <3


Aja.. Kraaaaaam.........



 

New Year's Eve filmen! <3



Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards