kickansblogg

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 24 januari 2012 18:45

Halloo! ;)



Idag har jag varit i skolan vi hade typ historia nästan hel dagen -.-'' Skriva skriva skriva... xD

Men efter skolan så åkte jag, Emily och Julia på backen ;) Det var super kul! :D Fast idag i skolan när vi skulle åka hade vi inga överdragsbyxor... Så dumma vi var.. xD


Nu så skypar jag med Emily och läser i min julia tidning. Innan skypade jag med 2 till:)

Imorn ska vi åka på backen igen! (hoppas jag, haha)


Jag ska FÖRSÖKA göra ett kapitel på min kändis blogg! ;) Men bara om ni kollar in där!:)


Aja, hej då så länge! :) Ska börja med kapitlet när jag har tittat på olika bloggar :) Följer ju mer än 10 bloggar.. :P


KRAM^^

 



Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards