kickansblogg

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 9 januari 2012 20:14

På riktigt nu! Det har kommit jättemkt snö! :'D

Asså vad GLAD jag blir! ;)

Har ju väntat jättelänge! ;)


Imorn blire stan med Emily! Ska oxå bli super kul! :D Nu när det snöar och så ;) <3

Ska bli så kul! ;') xD


Imorn börjar skolan oxå.. Vi ska dit efter :P Det ska bli lite kul att börja skolan igen :) Det har varit jätteroligt på det här lovet! <3 :)









Bra låt? ;) <3

Av Kristina (Kickan) - 9 januari 2012 19:08

För en stund sen kom jag från en kompis! :)

Idag så har vi gått på stan i förmiddagen..! :) Det var kul där ;)


Sen åkte vi hem till kompisen och där gjorde vi nt så mkt ^^ Sen så skulle jag och Julia till min mamma och sen åkte vi tillbaka till kompisen igen! :D Det har varit en jätterolig dag...! :)


Nyss så bakade jag Cornflakeskakor iaf... Dom blev.. ehm... "lyckade" -.- xD (not)


Aja... ska käka lite nu ;)


Kram på er <3




 

(Söt!)

Av Kristina (Kickan) - 9 januari 2012 11:09

Tjeena!


Skulle bara lägga in veckans låt! :)


We Found Love - Rihanna

 

 

Bara liiite äcklig video men det är ju låten som räknas? Elr hur? ;)



Kram:)<3

Av Kristina (Kickan) - 9 januari 2012 10:32

Nu ska jag äta!


Sen ska jag möta Julia och sen gå till en kompis! :)<3


Men nu är jag så hungrig :$


Förlåt men jag ville bara göra ett inlägg lite snabbt...


och förlåt att jag skrev fel på förra inlägget... Julias gamla blogg heter ju lulabella.bloggo.nu men hennes nya blogg heter ju Lulaslife.bloggo.nu

 

Förlåt att jag skrev fel :$




Men aja, bye<3

 

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards