kickansblogg

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 21 januari 2012 22:10

Heej!



Skulle bara säga att nu gick det att sova över med Emily! :DDD YEEEY!!!


dom kommer och hämtar mig nu så HEJ DÅ!! <333



  


                  



            

Av Kristina (Kickan) - 21 januari 2012 21:15

Hej.



Nu tittar jag på Gladiatorerna :) Fast det är snart slut... Och det gick nt att sova över me Emily... :'( Har inget att göra... Ingen svarar på skype.. Gladiatorerna är snart slut...  Har läst as många noveller... osv osv.... VAD SKA MAN GÖRA? :'( Imorn ska jag iaf va me Emily :) Om hon ville...


Aja, får väl hitta på någon dans... Elr hitta någon film som jag kan titta på... Elr så övar jag på min och Linns dans... Elr... aa... Ni fattar kanske... inte.



Heeeeeeeeeeeeeeej!!!! Dåå...



 


LOUIS! <333

Av Kristina (Kickan) - 21 januari 2012 19:17

Hej alla läsare! :)



Sry att jag nt har hört av mig sen onsdags men på torsdag så bloggar jag ju ntt och igår (fredag) Var jag med Linn B ! Gissa om vi hade kul??? Vi hade det roligast i hela världen ;) Typ... Skoja men vi hade SÅ roligt! :D


Idag skulle Jag, Linn B, Emily o 2 andra bowla... Men sen gick det nt för hela bowlingen var hyrd -.- Men jag och Linn hade nt mött dom andra så det var ju aa... Sen ringde vi till Emily och frågade om hon ville följa med och äta på stan men då var hon redan vid ameralen (på väg hem) så det gick nt. Så jag och Linn åt på Subway. Där mötte vi 2 av mina kompisar (Elinor och Emma) och så åt vi med dom. Sen när alla hade ätit upp så gick vi tills vi såg en TV som bara stog på en gata. Vi gick fram till den och sen helt plötsligt såg vi en cola flaska. Och då så skulle Elinor såklart skaka den och sen öppna den -.- xD Haha, filmade det! Den exploderade typ xD Sen när Emma stog och höll i den så sparkade Elinor på flaskan så den flög iväg xD Och då så syntes det nt att det var en cola utan det såg ut som någon vit läsk av så mkt skum xD Haha det var roligt! :'D Sen så gick jg och Linn vidare på stan. Jag köpte godis och en Julia tidning! Och vet ni... DET VAR EN POSTERS PÅ JUSTIN OCH 4 SIDOR OM HONOM!!! :D




Sen så åkte jag coh Linn hem till mig. Där så bakade vi... Med vår egen recept xD Den kakan blev väl... Lyckad! (NOT!!!!!) Vi lyssnade på Techno och pratade om vart vi ville åka på klassresa... Vi vill åka på Tossabornadan! (STAVNING -.-) Hoppas det blir så!! :D Här är den låten med techno som vi lyssnade på ;)



Ikväll ska jag kanske till Emily och sova över hos henne!!! :DDD HOPPAS DET GÅÅÅR! :D


KRAM <3<3<3<3<3<3<3<3<3





Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards