kickansblogg

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 11 januari 2012 21:49

Hej bloggläsare! :)



Sry att jag nt bloggade förut men jag var med Julia, sen så bakade jag och sen skulle jag äta lite... Sen skype.. ;)

Och overboard låten är så underbar<3 Jag ääälskar den! <333 Har lyssnat på den några gånger nu...



Och imorse... kom jag försent till skolan... Kom typ kvart i nio.. :$ Dumma klockan ringde nt! :@ Och så hann jag nt äta... Jag vaknade typ halv nio så jag borstade håret, klädde på mig mina vardagskläder och borstade tänderna på en kvart... Jag hann nt äta så jag var jättehungrig :( Men jag var så stressad... Jag ville bara gå till skolan så snabbt som möjligt... Och när jag väl hade kommit in i klassrummet kunde jag nt andas... För att jag hade skyndat mig så mkt... :P


Och imorn ska vi till vedebyskolan och hälsa på.. :) Vi ska ha rast och äta där oxå.. ^^ Vi blev indelade i grupper ^^ Men hela klassen träffas ju i matsalen... :) Och på rasterna får vi ju vara... ^^ Jag blev indelad med Maja och Julia ^^


Aja... måste nog lägga mig snart... ^^ Vill nt vara super trött när jag vaknar + att vi ska gå till vedeby direkt när skolan börjar :)


Natti bloggar mer imorn<3


 

Miley och Liam är ett så gulligt par ^^ <3


 


Min <3333333

Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards