kickansblogg

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Kristina (Kickan) - 5 januari 2012 20:15

Haaaj! <3



Nyss tittade jag på Water For Elephants! <3 Den var suuuperbra! :D Fast den var nt rolig... Mkt slagsmål :o


Just nu sitter jag bara vid datorn... ^^ Skype och bloggar ^^


Aja byee <33


 


Av Kristina (Kickan) - 5 januari 2012 13:19

Tjeena!



Nyss var jag med Emily! Vi hade super kul! :D


Och vet ni... Jag kom in på Galären! :D I samma klass som Emily! Och Linn P tror jag ;) Yeey!

Fast om jag nt trivs där så kmr jag byta till något annat... :)


Nu/snart ska jag åka och köpa skor! :)


Bye


 

Av Kristina (Kickan) - 5 januari 2012 11:00

Just nu håller jag på äta frukost xD Sen ska jag va med Emily en liten stund! :) Ska bli så roligt! ;)


Och vet ni... Här om dagen fick jag One Directions skiva! Dom är såå bra! :D


Fast nu lyssnar jag på Amanda Fondell ^^ All This Way <3 Den är så fin.. Ska köpa hennes skiva ;) På idol så vann verkligen rätt person! ;) <3


Och snart är det melodifestivalen igen! :) Hoppas att Ulrik Munther vinner ;) Elr jag har nt hört den låten än men han gör ju alltid bra låtar så.. :)


OCH VET NI! Molly Sandén ska oxå va med i Melodifestivalen 2012!



Men nu ska jag va med Emily!


Kraaam! <3


 




Om mig! :D


Sho! Kristina heter jag och jag är 12 år, i bloggen kommer ni få se lite av varje, shopping, naglar, mig, kompisar och mycket mera. Om du tittar in, kommer du inte att ångra dig. Puss!

Vill du fråga mig något? ^^

75 besvarade frågor

Rösta gärna! :D

Kär?
 Jaa!
 Nope.

Kalender ;)

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år! ;)

Sök gärna i bloggen ;)

Senaste inläggen! ;)

Kategorier! :D

Månader jag har haft bloggen ;)

Lust att slänga in ett öga? ^^

RSS

J.B

                           


Ovido - Quiz & Flashcards